+989153115297

حمل و نقل جهانی در سراسر جهان

انواع دریل رونیکس

انواع دریل رونیکس

انواع دریل رونیکس

  • ehsani

انواع دریل رونیکس

رونیکس از بهترین برند های فروشنده ابزار آلات در ایران می باشد. این برند تا این لحظه ابزارآلات مختلفی را در ایران به فروش رسانده است. شاید شما تا الان قصد خرید دریل برای کسب و کار خود را داشته اید. ما در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید دریل های با کیفیت رونیکس باشیم.

بهترین مدل دریل رونیکس

برند رونیکس دریل های مختلفی را به بازار ابزار ایران عرضه نموده است. این دریل ها هر کدام قابلیت های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. به عنوان مثال برخی از دریل ها ساده، برخی چکشی و برخی بتن کن می باشند. البته زمانی که صحبت از دریل به میان می آید خیلی ها منظورشان همان دریل ساده و چکشی است. دریل های 2214، 2210، 2250 . 2220 از سری دریل های با کیفیت این برند می باشند.

دریل 2214 رونیکس

دریل 2214 از سری دریل های چکشی رونیکس است. توان این دریل چکشی 750 وات و سرعت در حالت آزاد آن 2800 دور در دقیقه می باشد. سه نظام این دریل آچاری بوده و منبع تغذیه آن برق است.

دریل 2250 رونیکس

دریل 2250 رونیکس از سری مدل های چکشی این برند می باشد. قدرت و توان این دریل 850 وات و سرعت در حالت آزاد آن 3000 دور در دقیقه می باشد. همان‌طور که پیش‌تر از موتور این دریل چکشی صحبت شد، توان بالای ۸۵۰ واتی آن که با برق ۲۲۰ ولت شهری کار می‌کند آن را از لحاظ قدرت از دیگر دریل‌های چکشی متمایز می‌سازد. موتور این محصول که متشکل از آرمیچر و بالشتک صنعتی می‌باشد، توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک و تحت استاندارد CEاروپا ساخته شده است. این موتور به‌ دلیل قدرت بالای آن قادر است بیشترین فشار را برای سوراخکاری محکم‌ترین و غیرقابل‌نفوذترین سطوح به سازه وارد کند. همچنین دوام و کیفیت این موتور، خیال کاربر را از لحاظ طول عمر آن راحت می‌کند. این دریل مجهز به دکمه‌ی قفل‌کن در حالت روشن است که روی سمت چپ دسته‌ی آن قرار دارد.

دریل 2210 رونیکس

این دریل از سری دریل های ساده و در عین حال با کیفیت برند محبوب رونیکس می باشد. این دریل برای فضاهای خانگی و سبک طراحی شده که می تواند کمک شایانی به افراد داشته باشد. 

طراحی ارگونومی دریل چکشی 13 میلی متری مدل  2210با توجه به نیاز کاربران و در راستای اثربخشی بیشتر به گونه انجام شده تا هنگام سوراخکاری های سنگین و طولانی فشار کمتری به دست وارد کند و در نتیجه  دست کاربر خستگی کمتری را تجربه کند.

دسته گردان ارگونومیک با قابلیت چرخش 360 درجه،توازن و تعادل بیشتری در زاویه های مختلف در زمان سوراخکاری را فراهم خواهد کرد.این دسته جانبی دارای یک مخزن مخفی نگهدارنده مته است تا نیاز کاربر را برای همراه داشتن و تعویض سریع مته ها برطرف سازد.همچنین وجود یک عمق سنج برای اندازه گیری دقیق میزان عمق سوراخ کاری از دیگر ویژگی های این ابزار قدرتمند است.
یکی از مشکلات عمده محصولات برقی عمر و کیفیت پایین کابل برق است که منجر به استهلاک زودرس آن می شود.راهکار کاربردی "رونیکس" استفاده از روکش لاستیکی کابل و دنباله کابل به جای استفاده از روکشPVC  برای مدل 2210 است که طول عمر و مقاومت کابل دستگاه را تا چند برابر افزایش می دهد و مطابق با استاندارد VDE  آلمان طراحی شده است.


دیدگاه ثبت کنید

لطفا توجه داشته باشید ، نظرات باید قبل از انتشار تأیید شوند